【巴萨的球员都是天使】之拉基蒂奇与妻子相恋故事

I was here with my brother, who is also my manager, to sign my contract. I asked her offor a coffee and then I told my brother I will stay here, and I will marry this girl.she will be my wife.
(拉基蒂奇)我和哥哥当时在这里,他也是我的经纪人,来签署我的合同。我向她要了一杯咖啡,然后我告诉我哥哥:“我会留在这里,我会娶这个女孩。她将成为我的妻子。”

I wondered why he came here every day,and he always wanted me to serve him .If another girl came over, he would say"No,her. Her"
(妻子)我不知道他为什么每天都来这里,他总是要我为他服务。如果别的女孩来服务,他就会说:“不,她。我需要她。”

So I would come over and he would always
ask for " One cofee with milk, and an orange
Fanta." And I would say "Two? Do you have
a friend with you?"
“然后我会过来,他总会一直要一份咖啡和一个橘子芬达。”我会说"两份饮品?你有你的朋友?”

I asked for two-one coffee and a fanta to have more time to stay.
(拉基蒂奇)我要了一杯2合1咖啡和一个芬达,好让我有更多的时间待在这里。( ͡° ͜ʖ ͡°)✧

Then he asked for my phone number and I told him no, no... But he kept asking, so I finally gave it to him so he could text me if he wanted. And we started talking.
(妻子)然后他问我的电话号码,我告诉他不,不……但他一直在问,所以我最终把它给了他,如果他想发短信给我的话。我们开始交流。

But he had been coming here for eight months. Poor man!
但到此为止他来这里(咖啡厅)已经八个月了。可怜的男人!

After eight months, she agreed to go for coffee with me. It was eight months!
(拉基蒂奇)八个月后,她同意和我一起去喝咖啡。整整八个月!

It was because l found out later he was a footballer and I thought"Him? He ll be here for three days, then he is off to another city and l am left behind."
(妻子)这是因为我后来发现他是个足球运动员,我想“他?他会在这里待三天,然后他要去另一个城市,而我却被抛弃在这里。”

But then I thought, if this guy comes here every day to see me, he must want something more. So I agreed to at least go for a coke with him, at least a soft drink. So I gave him a chance, and we started seeing each other.
然后我想,如果这个人每天来了只为见到我,他一定想要更亲密的关系。所以我同意至少去喝杯可乐,起码喝杯饮料。所以我给了他一个机会,我们开始见面。

And plus I liked him .The truth is, I really liked him.
而且我喜欢他。事实上,我真的超级喜欢他。

楼下评论有苏亚雷斯系列

评论 ( 9 )
热度 ( 78 )

© karenin | Powered by LOFTER